2012. szeptember 9., vasárnap

Hétvége a Dunakanyarban 2.

Vasárnap Edit barátnőm kivitt minket egy klassz helyre: egy kis öbölhöz, ami Pilismaróton, a szobi rév közelében található.
Nagyjából ott voltunk, ahol a kis piros pötty van.
Az idő igazi meleg nyárvégi volt, pont jó egy kis dunaparti kiruccanáshoz.

A part jó köves volt, remekül alkalmas a kavicshajigáláshoz, vár- és gátépítéshez.


Néma csend, csak elvétve egy-egy horgász a parton, a vízben kishalak.
A víz nyugodt, néha kishajók vetettek hullámokat.
Az ősz első színei már megfestették a fákat.
A hideg Dunában jó volt áztatni lábat.


A fiúk persze nem bírták ki, hogy ne menjenek bele a vízbe (én bezzeg kibírtam...).

Edit volt ebben a társuk:

Jókat pancsikoltak.

Én addig a nyárfák lombja alól figyeltem őket.


Remek nyárvégi búcsúzás volt a víztől. Köszönjük!

Itthon ezt kreatívkodtam a parton szedett uszadékfából és a kavicsokból:


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails